טיפים לעיצוב מטבחים

February 08 2023Cfao

איך לתכנן את המטבח, מאת אריה גולדין עיצוב פנים

אריה גולדין עיצוב פנים בחר להתייחס למטבח ובכתבה זו מציע טיפים חשובים לעיצוב המטבח. מוזמנים לקרוא וליישם. בין אם אתם משפצים את המטבח שלכם או מתכננים בנייה של מטבח חדש, קבלו כאן רבה עצות עיצוב, באדיבות אריה גולדין  עיצוב פנים. הטיפים הללו יעזרו להבטיח שהפרויקט שלכם יצליח ושבסופו של דבר יהיה לכם מטבח שלא רק נראה מצוין אלא גם עובד מעולה.

אריה גולדין עיצוב פנים. מטבחים.  tomer levi foiex

ראשית, אתם צריכים  לתכנן את הפריסה של המטבח.  זה יעזור להבטיח שיש מקום לכל המכשירים החיוניים ולאחסון חכם ויעיל. אין פריסת מטבח אידיאלית אחת, אפשר לעשות כמה וכמה תכנונים אבל יש כמה דברים שכדאי לזכור כדי לנצל בצורה הטובה ביותר את החלל ולהבטיח שהמטבח יהיה נוח וקל לשימוש.

אריה גולדין מטבחים.  tomer levi foiex

משולש עבודה טוב יגרום לכך שהכיור, הכיריים והמקרר שלכם נמצאים כולם במקום נוח להגיע אליו בזמן שאתם מסתובבים בחדר ועובדים. חשוב לקחת בחשבון את המסלול בין האזורים הללו כדי שהתנועה שלכם במטבח תהיה נוחה וקלה,

לאחר מכן, כדאי לתכנן את אי המטבח במיקום אסטרטגי המאפשר לעבוד מבלי לחסום אזורים אחרים בחדר. וודאו שהוא לא קרוב מדי למכשירים אחרים שלכם, אחרת זה יפריע לזרימת העבודה שלכם.

שיקול נוסף הוא המיקום של הכיור והמקרר שלך, מכיוון שהם צפויים להיות באזור תנועה רב. הדבר עלול לגרום לתאונות ולנזקים, לכן הקפידו לשים אותם במקום בטוח ונוח שאינו קרוב מדי למשטחי העבודה או למכשירים אחרים.

כשמתכננים מטבח חדש זה בדיוק הזמן הטוב ביותר לתכנן את הפריסה של הארונות וכיצד הם הולכים להתאים זה לזה. לדוגמה, אם יש לכם מטבח עם קיר אחד, נסו למקסם את גובה הארונות על ידי אחסון פריטים גבוה יותר ממה שהם היו בדרך כלל. זה יגדיל את קיבולת האחסון שלכם ויאפשר לכם לשמור על המטבח נקי ומסודר.

לבסוף, כדאי לחשוב על התאורה של המטבח שלכם וכיצד היא תעבוד עם שאר האלמנטים בחלל שלכם. יותר מדי אור יכול להיות דומיננטי מידי, אז נסו לאזן אותו עם אורות הדגשה ותאורה שקועה כדי ליצור סביבה בהירה אך נוחה.

ועוד דבר חשוב: בחירת ערכת הצבעים הנכונה היא המפתח לגרום למטבח שלכם להיראות טוב ולהרגיש טוב. יש כל כך הרבה גוונים שונים לבחירה, חשוב לתכנן את הצבעים בהקשר לסלון ושאר אזורי הבית.

#אריה גולדין
#אריה גולדין עיצוב פנים
#עיצוב המטבח
Share: